اعجاز قرآن

ابزار تغییر فونت مطالب وبلاگ اختصاصی کافه وبنیاز این جمله در وبتون نمایش داده نمیشه پس لطفا پاکش نکنید

اعجاز قرآن

اعجاز قرآن

چندي قبل به خبر جالبي برخوردم که باعث حيرتم شد؛ متن خبر اين بود:
پروفسور نوويکوف، استاد رياضي روسي تبار، مسلمان شد.

اين استاد برجسته رياضيات جهان که در سال‌هاي 2002 تا 2005 فعال‌ترين استاد جهان در رشته رياضي شناخته شده است،علت مسلمان‌شدن خود را معجزه قرآن دانست و گفت:
مدت‌ها در حل يک مسأله مهم رياضي ناتوان شده بودم که عصري در عالم خواب و بيداري، مردي با لباس عرب و چهره‌اي گندم‌گون، به خوابم آمد و به من گفت: «حل مسأله تو در قرآن است. سه روز آن را در سينه بگير تا مسأله‌ات حل شود». من نيز چنين کردم و بعد از سه روز، جواب مسأله را يافتم. پس از اين اتفاق، دو سال درباره قرآن و دين اسلام تحقيق و مطالعه کردم و نتيجه گرفتم شايد منظور آن شخص، گرفتن معارف قرآن در سينه بوده است، نه جلد آن. فهميدم قرآني که با گرفتن جلد آن در سينه، اين اتفاقات مي‌افتد، اگر معارف آن را در سينه بگيريم، اتفاقات بزرگي خواهد افتاد و قرآن مي‌تواند منشأ بسياري از اتفاقات بزرگ و سرنوشت‌سازي باشد که سعادت و رستگاري بشر را تضمين مي‌کند؛ به همين دليل، تصميم گرفتم مسلمان شوم. حاضرم با تمام قوا، همه تکاليف اسلام را به‌طور کامل انجام دهم. چون قرآن حق است، همه تکاليفي هم که برگرفته از قرآن باشند نيز حتماً حق است.
شايان ذکر است اين پروفسور بزرگ جهان، هم اکنون 47 سال دارد و تا کنون به هيچ مذهبي اعتقاد نداشته و لاييک بوده است؛ ولي اکنون مذهب تشيع را پذيرفته و اسم جعفر را برگزيده است. پروفسور نوويكوف، هم اکنون پروفسور جعفر نام دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اعجاز قرآنپروفسور نوويکوف، استاد رياضي روسي تبارتشيعشیعه شدن ریاضی دان
[ چهار شنبه 8 مرداد 1393 ] [ ] [ سرباز ولایت ]
[ ]